سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اسلام را چنان وصف کنم که کس پیش از من نکرده است . اسلام گردن نهادن است و گردن نهادن یقین داشتن ، و یقین داشتن راست انگاشتن ، و راست انگاشتن بر خود لازم ساختن ، و بر خود لازم ساختن انجام دادن ، و انجام دادن به کار نیک پرداختن . [نهج البلاغه]
ناز - من و تو و خودشون
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
ناز

اسماعیل :: شنبه 86/3/26 ساعت 4:16 عصر

نازم به ناز آن کس که ننازد به ناز خویش مارا به ناز نازفروشان نیاز نیست تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز؟ می کشم ناز یکی تا به همه ناز کنم

...


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دل تنگی..
افسوس...
ناز
افسوس

About Us!
ناز - من و تو و خودشون
اسماعیل
Link to Us!

ناز - من و تو و خودشون

Hit
مجوع بازدیدها: 4051 بازدید

امروز: 0 بازدید

دیروز: 0 بازدید

In yahoo

یــــاهـو

Search



Submit mail

 


بارش برف JavaScript Codes موزیک کدهای خفن جاوا اسکریپت

کلیک راست لرزش صفحه رقص متن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Top Java Script in کدهای جاوا اسکریپت متن به دنبال موس example:
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برگریزان کدهای جاوا اسکریپت تغییر تیتر متحرک JavaScript Codes قلب به دنبال موس